השקמה 2, אזור

גיוס אשראי בנקאי לעסקים

איך זה עובד?

הבנקים הם מוסדות שמלווים אותנו מאות שנים, הם נחשבים אמינים, יציבים ובטוחים ולראייה – אין כמעט אדם שחי במדינה מודרנית (יותר או הרבה פחות) שאינו מנהל חשבון בנק לצורך הוצאותיו והכנסותיו השוטפות. האשראי הבנקאי הוא אינו מנת חלקם של עסקים בלבד, למעשה אנחנו רגילים אליו מחיי היום-יום שלנו: החיסכון לטיול הגדול שאחרי הצבא, הלוואה ללימודים של הבת ואפילו סתם הפקדת המשכורת החודשית.

מסיבות אלו, כאשר אנו מקימים עסק, קל לנו הרבה יותר לחשוב על בנק כאופציה נהדרת לגיוס אשראי לעסקים, מה יותר פשוט מלהמשיך לשחק במגרש הביתי? אך עסקים (קטנים או גדולים ככל שיהיו) ואנשים פרטיים אינם שווים בפני המערכת הבנקאית, וכך נוצר מצב שבעלי עסקים אשר מעוניינים לגייס אשראי בנקאי נתקלים בקשיים.

כדי להקל את המצב, ראשית מומלץ להכיר את הבנק ממנו אתם מבקשים אשראי לעסק. בהנחה שאתם פונים כבעלי עסקים באופן עצמאי לבנק, כדאי שחשבונכם ינוהל בבנק ממנו אתם מבקשים אשראי. הרבה פעמים אתם תגלו שהבנק יפנה אליכם בצעה למתן אשראי עבור העסק עוד בטרם אתם תפנו אליו (כמו שקורה הרבה פעמים גם לאנשים פרטיים אשר מקבלים הצעות הלוואה מהבנק).

אולם כבעלי עסקים אתם ודאי לא משאירים דבר ליד המקרה ולכן תדאגו לתאם פגישה עם נציגי הבנק בכדי לדון באשראי אותו אתם מעוניינים לקחת. רושם ראשוני אינו מטעה – וכך גם הרושם החיצוני. דאגו להגיע לפגישה במיטבכם, לא שמלות ערב ועקבים, אבל כן חשוב לשמור על לבוש מכובד ורשמי.

שטחי ככל שיהיה, במבחן התוצאה זה פשוט עובד. אחרי שהרשמתם את נציגי הבנק בהופעתכם החיצונית, דאגו להרשים אותם בתוכן. הגיעו ערוכים ומוכנים לפגישה עם דרישות הגיוניות שתואמות את הצפי הכלכלי של העסק. אל תתביישו לחלוק את ההצלחה של העסק שלכם, זה לא הופך אתכם לרברבנים זה הופך אתכם לאנשים שיודעים מה הם שווים (או יותר נכון כמה העסק שלהם שווה, באשראי בנקאי כמובן).

ספרו על עצמכם ועל העסק, אך דאגו להביא נתונים עדכניים, טבלאות, דוחות, מצגת וכל דבר שיעזור להעביר את המסר שאתם יודעים בדיוק היכן אתם נמצאים ולאן אתם רוצים להגיע, כאשר האשראי העסקי הנדרש מהבנק הוא הדרך. יחד עם זאת, לא להיראות נואשים. זיכרו – אמנם עדיף לקחת הלוואה ממקום שאתם מכירים ומכיר אתכם, אך הבנק הוא חד משמעית לא הבנק היחיד.

לא לזנק על כל הצעה שמוגשת לכם. ערכו סקר שוק, זה שווה את ההשקעה שלכם. וכמו בכל שוק – אל תתביישו להתמקח. יש לכם את הזכות המלאה להציג בפני הבנק חלופות טובות יותר שקיבלתם על מנת שישפרו את הצעתם. אתם אמנם צריכים את האשראי, אבל הבנק גם צריך אתכם. ההלוואות לא ניתנות בחסד, הן מכניסות לא מעט כסף לבנק. זיכרו שאתם הלקוחות, אך אל תתרברבו בכך.

השירות שלנו:

  • פתיחת תיקים ברשויות המס 
  • עריכת הנהלת חשבונות שוטפת
  • עדכון הלקוח בעדכוני חקיקת המס השוטפת
  • תכנוני מס שוטפים לעסק
  • הגשת דוח שנתי לרשויות המס
  • הגשת צהרת הון
  • ייצוג מול רשויות המס

יש לך שאלות נוספות?

נשמח לתת לך עוד פרטים:

עוד כתבות מעניינות:

גיוס אשראי לעסקים

גיוס אשראי בנקאי לעסקים איך זה עובד? הבנקים הם מוסדות שמלווים אותנו מאות שנים, הם נחשבים אמינים, יציבים ובטוחים ולראייה – אין כמעט אדם שחי במדינה

לפרטים נוספים >